Veelgestelde vragen

Corona Virus: 

Mag ik mijn reis kosteloos annuleren in verband met het Corona Virus? 

Als drie dagen voor uw vertrekdatum negatief reisadvies wordt afgegeven door het ministerie van Buitenlandse zaken, mag u de reis kosteloos annuleren. Dit kunt u controleren via deze link

Wanneer het gebied waar u naar toe reist, niet rood gekleurd is en er dan geen negatief reisadvies is mag u de reis niet kosteloos annuleren. 

Wat als ik mijn reis toch wil annuleren ondanks positief reisadvies? 
U betaalt dan de volledige annuleringskosten, welke 100% van uw reissom bedragen. 

Vergoedt iemand mijn annuleringskosten? 

Indien u zelf een annuleringsverzekering heeft, raden wij u aan om hiermee contact op te nemen en de mogelijkheden na te vragen. De calamiteitenfonds, Allianz Global Assistance, ANVR & SGR dekt geen annuleringskosten. 

Wat gebeurt er als ik ter plaatse ziek word? 

Uw reisverzekering dekt deze kosten, indien u deze heeft afgesloten. 

 ------

Hoe boek ik extra’s voor mijn vlucht bij?

Na dat de volledige reissom voldaan is ontvangt u de vluchtcode. Met deze code kunt u bij desbetreffende luchtvaart maatschappij inloggen en de extra’s bij boeken. Meer informatie hierover vindt u in de mail met de vluchtcode.

Ik kan niet inloggen/inchecken bij de luchtvaartmaatschappij, hoe kan dit?

Checkt u altijd eerst of u de boekingscode goed heeft overgenomen, het juiste email adres gebruikt en of u de juiste kolom invult. Lees daarnaast eerst zorgvuldig de email en bijlages door met betrekking tot het inloggen/inchecken van uw reis. Komt u er echt niet uit? Onder aan deze pagina vindt u verschillende instructiefilmpjes!

Ik wil graag meer informatie over de luchtvaartmaatschappij waar ik mee vlieg
Klikt u dan hieronder op de luchtvaartmaatschappij waar u mee vliegt

RYAN AIR - EASYJET - SCANDINAVIA AIRLINES - TRANSAVIA - WIZZ AIR - VUELING - NORWEGIAN

Wat is het verschil tussen de standaard huurauto en een auto via Sunnycars?
De grootste verschillen tussen de standaardauto en de auto via Sunnycars is de allrisk verzekering en het afgekochte eigen risico. Deze twee dingen zorgen ervoor dat u zorgeloos van uw vakantie kunt gaan genieten en u op locatie niet na hoeft te denken over enige verzekeringen.

Ik kom later aan dan de sluitingstijd/vertrek eerder dan de openingstijd van het verhuurbedrijf, wat nu?
Het autoverhuur bedrijf is volledig op de hoogte van uw aankomst/vertrek tijd en zal dan ook voorzien in een medewerker die u te woord kan staan.

Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden/vouchers?
U ontvangt de volledige reisbescheiden en vouchers 8 – 10 werkdagen voor vertrek.

Het adres op mijn autovoucher van CarDelMar is incorrect hoe komt dit?
Het adres op deze voucher is het factuuradres. Uiteraard is deze factuur niet voor u en is het adres daarom ook van degene die de auto voor u boekt.

Krijg ik een routebeschrijving voor mijn fly & drive reis?

Om u de vrijheid te geven in uw vakantie krijgt u geen routebeschrijving, zo kunt u  zelf de volledige reis uitstippelen en de plekken bezoeken welke bij uw interesses aansluiten. Dit zorgt ervoor dat u optimaal van uw reis kunt genieten.

Is er reisleiding ter plaatse?

Nee, er is geen reisleiding ter plaatse.

Wie kan ik ter plaatse bereiken als ik een urgente vraag of klacht heb?

Mocht het zo zijn dat u tijdens uw reis ergens tegen aanloopt dat niet tot de volgende dag of na het weekend kan wachten, denk hierbij aan bijv. problemen met de huurauto of bijv. een vieze kamer, zijn wij 24/7 bereikbaar op het nummer op uw vouchers. Schroom dan ook niet om ons in ernstige en urgente situaties te bellen, alleen dan kunnen wij iets voor u betekenen.

Als ik wil annuleren, krijg ik dan me geld terug?

Aangezien de reizen zijn geboekt op een non-refundable tarief zijn de reizen niet kosteloos te annuleren. Uiteraard maken wij voor uw annuleringsverzekering een annuleringsnota welke u bij de verzekering kunt indienen om uw geld terug te krijgen.

Zit er een annuleringsverzekering in mijn reis?

Standaard bij uw reis zit geen annuleringsverzekering. Wel kunt u deze via de volgende linkjes afsluiten:

Mocht dit niet lukken kunnen wij ook altijd een offerte voor u opstellen.

- Kortlopende reisverzekering - Met onze Kortlopende Reisverzekering gaat u met een gerust en veilig gevoel op reis. Hiermee verzekert u zich voor SOS hulpverlening, Reisongevallen, Bagage en Medische kosten. Deze reisverzekering is alleen geldig gedurende de periode van de geboekte reis.

- (Dubbel-Zeker) Annuleringsverzekering - Als u uw reis moet annuleren of voortijdig afbreken, dan krijgt u de niet-gebruikte dagen vergoed. Als u kiest voor een Dubbel-Zeker Annuleringsverzekering, krijgt u niet alleen de niet-gebruikte dagen, maar 100% van uw reissom vergoed. Zelfs als u op de voorlaatste dag uw vakantie moet afbreken. Vergeet niet de optie samengestelde reis aan te klikken! Anders wordt niet alles in uw reis vergoedt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ENGLISH VERSION

 

Corona Virus

Can I cancel my trip free of charge due to the Corona Virus?

If negative travel advice is issued by the Ministry of Foreign Affairs three days before your departure date, you may cancel the trip free of charge. You can check this via this link.

If the area you are traveling to is not colored red and there is no negative travel advice, you may not cancel the trip free of charge.

What if I still want to cancel my trip despite positive travel advice?

You then pay the full cancellation costs, which amount to 100% of your travel sum.

Does someone compensate my cancellation costs?

If you have cancellation insurance yourself, we recommend that you contact this and inquire about the options. The calamity fund, Allianz Global Assistance, ANVR & SGR does not cover cancellation costs.

 

What happens if I get sick on spot?

Your travel insurance covers these costs if you have taken out these.

How do I book extra’s for my flight?

After the full amount of your travel is paid, you will receive the flight code. With this code you can log in online at the airline webpage. More information about how you do this you will find in the attached email.

 

I cannot logging/check-in online.

Firstly, always check if you are using the correct booking/reservation code, the right email-address and if you are filling in the right page. As well read our emails and instructions carefully. You still can’t find the problem? Please check your airline page by clicking the link below.

 

RYAN AIR - EASYJET - SCANDINAVIA AIRLINES - TRANSAVIA - WIZZ AIR VUELING - NORWEGIAN

 

What is the difference between the standard rental car and a car via Sunnycars?

The biggest difference is the insurance, where Sunnycars uses only all-risk insurances with pay off of your deductible the standard car is booked with a basic insurance and a deductible. These things either make or break your holiday.

 

I arrive late at my destination, can I still pick up my car?

The rental company knows your arrival time and flight number. They always make sure there is someone to help you out.

 

When do I receive my other travel papers/vouchers?

You will receive the vouchers and other papers 8-10 days before departure.

 

The address on my voucher is wrong.

The address on the voucher is the billing address. Of course the bill is on us and that is why the address on the voucher is ours

.

Do I receive a map for my Fly & Drive?

To make sure you can enjoy full freedom and flexibility you will not receive a map with travel plan. This way you can choose your own route and enjoy your fly & drive at its fullest.

 

Are there travel agents on site?

No, there are no travel agents on site.

 

Who can I reach during my travel about urgent matters?

May any enquiries occur during your travel that cannot wait till the next day or after the weekend, for example issues with the rental car or hotel rooms, we have a 24/7 service line. Don’t be afraid to call us in urgent situations, only then we can help you solve the problem.

 

Do I get refunded when I cancel my trip?

Because all hotels, flights and cars are booked on a non-refundable base you are not able to cancel your trip for free. Of course we will supply you with a cancellation certificate which you can hand in at your insurance.

 

 

Is there a cancellation insurance included in my booking?

There is no insurance included in your booking. You can arrange this yourself online by clicking the links below. May it happen they don’t work, we can always help you.

- Short Travel insurance - With our short travel insurance you can go on holiday in full relax mode. Insured are accidents, baggage and medical costs. The insurance is only valid for the duration of your travel.

- Cancellation insurance - If you need to cancel your travel or have to return earlier as planned, you will receive a refund for the days you haven’t used.  With our Dubbel-Zeker insurance you even receive a 100% refund, even if you have only missed one day. Don’t forget to use the option samengestelde reis!

Contact

Huizermaatweg 584

1276LN Huizen

​​

Tel: 020 - 237 1787

info@dealandgo.nl

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur

Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Opening Hours

Monday untill friday from 09.00 till 17.00 hrs

We are closed on saturday and sunday.

© Powered by Interfact Travel